onsdag 7. april 2010

GOD UNDERHOLDNING

I dag har vi fått i oppgave å skrive litt om favorittfilm. Og min er ingen ringere enn vår alles MAMMA MIA! Uansett hvor pinlig den til tider kan være, kan man umulig si at dette ikke er fordømt god sommer-underholdning! Med alle de kjente slagerene kommer man ikke i annet enn godt humør. Og hva er vell ikke deiligere enn å komme i godt humør av å se en film med passe bra skuespillere, og passe bra historie? Neida, man skal ikke kimse av skuspillerferdighetene her, de er faktisk på topp! Men så er jo dette en musikal, og det er lett åse at sangferdigheter ikke er det største talentet de har. Men skitt au, denne filmen er høyt elsket. Mamma Mia! er en musikalsk feiring av mødre, døtre og fedre, ekte kjærlighet som forsvant og ny som blir funnet. De romantiske anledningene som byr seg på en gresk øy når kjærligheten svever, og musikk og dans er tilstedet på alle kanter. Hvis du vil ha mer detaljert informasjon om filmen kan du ta en titt HER, eller hvis du allerede er fan, kan du bli bedre kjent med kulissene og karakterene HER.

"Sommerens publikumsfrieri er en energieksplosjon i glorete pastell. Men det er fordømt vanskelig å ikke bli i godt humør av Mamma Mia!"
EIRIK ALVER, DAGBLADET
MUSIKAL: Etter å ha sett filmen fikk jeg så dilla på Mamma Mia at jeg tok med meg en god venninne å så den på Folketeateret. Det er de beste 500 kronene jeg har brukt på lenge! Anbefales!











Vil du også få litt av den gode følelsen? Ta en titt på traileren:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar